PDA

Näytä tavallinen näkymä : VdM - terveenä kuin uusi pelaaja

School of Science
20.06.2006, 15:33
Mois!

Laitoin tuossa muutama viikko sitten David Moyesille henkilökohtaisen kirjeen, jossa kerroin mielipiteenäni, että Evertonin kannattaisi rakentaa joukkuetta sekä Mikel Artetan että Andy van der Meyden ympärille. Minulla oli kirjeen lähettämisen kanssa kiire, sillä huolestuttavia huhuja liikkui, että Moyes voisi olla halukas luopumaan VdM:stä; oli jopa puheita, että mies itse haluaisi palata Italiaan, vaikka oli alkukesästä muuta väittänyt.

Toinen kiireen aihe oli, että oltiin perheen kanssa lähdössä lauantaina 10.6 viikoksi Roomaan (niin, multa meni eka kisaviikko paljolti ohi kulttuurihistorian takia :cool: ; no hotellissa muutamaa peliä ehti vähän katsella illalla, ennen kuin nukahti :blink: ).

Hieman pelkäsin, että kun ollaan kotona, niin VdM on jo lähtenyt. Mutta mitä vielä! Evertonin virallisilla sivuilla Andy vakuuttaa edelleen haluaan näyttää Evertonin faneille todellisen osaamisensa, ja ennen kaikkea David Moyes ilmoittaa, että hän haluaa pitää VdM:n Evertonissa, koska tämä on niin kyvykäs pelaaja.

Hienoa! Moyes on tajunnut tilanteen luettuaan kirjeeni! :mrgreen: No niin, vakavasti ottaen Moyes tietää meitä kaikkia muita paremmin mitä Evertonissa tapahtuu ja mitä hän haluaa (voihan olla ettei hän ole vielä edes ehtinyt lukea kirjettäni, kun hän on ollut Saksassakin). Mutta vinkiksi: aina voi YRITTÄÄ vaikuttaa näkemyksiin suorilla yhteydenotoilla. Ei tämä ensimmäinen kerta minullekaan ollut.

t. Hans

PS Laitan viimeistään kesäkuun loppupuolella tuntemilleni Everton-fanille tietoa sivustostasi ja kehotuksen, että siirretään kaikki keskustelu tänne!

Hyvää Juhannusta Toffeemiehelle! Up with Australia and Cahill !!!

Toffeemies
20.06.2006, 20:33
Lähetitkö oikein OIKEAN kirjeen? Mikäli niin, saattoi Moyes arvostaa pelkkää elettä jo niin paljon, että kävi naaraamassa Vanin jostain Merseysiden räkälästä takaisin harjoituksiin ja sanoi: "Nyt saat vielä yhden mahdollisuuden. Olen pitkämielinen, sillä eräs yltiötärähtänyt suomalainen lähetti minulle kirjeen ja toivoi että ottaisin sinut vielä lukuun ensi kauden suhteen. Joten: unohda makaronimaan taktiikkapallo ja hoida itsesi kuntoon!"

...Ja Van The Man on käynyt juoksemassa joka päivä yhden korttelin verran pitempään matkalla pubiin!

Itse olen sitä mieltä ollut vakaasti että VdM on pelimies ja hänelle tulee antaa mahdollisuus loistaa. Mitä meillä on muutakaan heittää vasemmalle? Kilbane? McFadden. Justiinsa juu.

Hyvää juhannusta jo tässä vaiheessa viikkoa myös Hansille, muille toffeetassuille, muulle Paitsion pöpilälle ja Hannu-Pekka Hänniselle!

David Weir
21.06.2006, 10:29
VdM ja Valente -lähtöhaluhuhut olivat molemmat ilmeisesti vahvasti BS:ä.

Kaikki ovat varmaan samaa mieltä asiasta, että Arteta on Evertonin pelin sielu. Itse en ole vielä kovin vakuuttunut siitä, mihin tuo mainio oikeajalkainenviinaanmenevävasenlaiturimme VdM pystyy. Toivottavasti kaveri näyttää meille juudaksille ensi kaudella närhen munat.

Up with Cahill, vaikka huhut vievät kaveria punaisiin paholaisiin. Keskikentälle pitäisi saada lisää äijiä, eikä myydä ketään pois.