Näytä tavallinen näkymä : Vasenjalkaiset
albertinho
20.07.2007, 17:54
Miten vasenjalkaiset hyötyvät jalkapallossa? Kun mulle on aina sanottu, että niitten ois helpompi kikata vastustajia. Niin kertokaa tänne kikkoja mitkä menee vasenjalkaisilta paremmin ku oikeajalkaisilla
Luis_Garcia#10
23.07.2007, 12:09
No tamahan on ehdottomasti fakta. (Itse tulee vasurilla potkittua, tieda sitten johtuuko vastustajan helpohko ohittaminen juuri vasenjalkaisuudesta vai mista? :icon_lol: )
Onhan se tietysti hiukan vaikeampaa vastustajalle, jos on tottunut vaan oikeajalkaisiin, mutta lieko siita muuta apua ole. Pieni yllatysmomentti on aina ihan maukas lisa. :shades:
Maradonahan on(oli) vasuri ja erittain ylpea siita. :thumbsup1:
Hyötyy ainakin siitä, että vasemman laidan pelipaikoille pääsee helpommin kun on vasenjalkainen, joita ei kovin montaa yhdessä joukkueessa yleensä ole.
LG:ltä myös hyvä pointti tuosta "yllätyksellisyydestä". Myös maalivahdit ovat kertoneet että vasurien rankkarit ovat jostain syystä hankalampia.
Torres Fani
18.09.2009, 17:11
Myös maalivahdit ovat kertoneet että vasurien rankkarit ovat jostain syystä hankalampia.
Totta, olen joukkueeni ainut vasenjalkainen pelaaja ja samalla paras rangaistuspotkujen vetäjä. Ei kyllä ole maalivahdeista ole vasemman jalan kuteihin pilkuissa torjumaan kun vedon veikkaaminenkin on vaikeampaa. Tyytyväinen olen siihen että olen vasenjalkainen. Toinen asia missä olen hyötynyt on vapaapotkut. Niissä on ollut myös minlla vasurilla apua, ja tuttua on myös se että joskus pallo on ''repussa''. Itse sanon että vasemmasta jalasta on todella hirveästi etua joskus. Lisättäköön tuohon LG#10 listaan Maradonan jälkeen Lionel Messin. Ei mikään huono alku listalle :thumbsup1:.
Adipure95
18.09.2009, 19:12
Totta, olen joukkueeni ainut vasenjalkainen pelaaja ja samalla paras rangaistuspotkujen vetäjä. Ei kyllä ole maalivahdeista ole vasemman jalan kuteihin pilkuissa torjumaan kun vedon veikkaaminenkin on vaikeampaa. Tyytyväinen olen siihen että olen vasenjalkainen. Toinen asia missä olen hyötynyt on vapaapotkut. Niissä on ollut myös minlla vasurilla apua, ja tuttua on myös se että joskus pallo on ''repussa''. Itse sanon että vasemmasta jalasta on todella hirveästi etua joskus. Lisättäköön tuohon LG#10 listaan Maradonan jälkeen Lionel Messin. Ei mikään huono alku listalle :thumbsup1:.
Ei toi lainaamasi Alixin viesti ollukku 2 vuotta vanha, mutta ei sillä kai väliä ole:D
Torres Fani
18.09.2009, 19:26
Ei toi lainaamasi Alixin viesti ollukku 2 vuotta vanha, mutta ei sillä kai väliä ole:D
Blaa Blaa...
Hällä väliä? Foorumipoliisit taas vauhdissa. Ei sillä ole suunilleen paljoon eroa lainaako 2v tekstin vai päivän vanhan.
Kiitos tiedosta, jonka jo tiesin.
Adipure95
18.09.2009, 19:33
Blaa Blaa...
Hällä väliä? Foorumipoliisit taas vauhdissa. Ei sillä ole suunilleen paljoon eroa lainaako 2v tekstin vai päivän vanhan.
Kiitos tiedosta, jonka jo tiesin.
''Foorumi poliisi?! iha miten vaa, kunha huomautin asiasta.:rolleyes_ani: No on sillä nyt vähä väliä onko se viesti 2 vuotta vai pvä:n vanha:D
ps. Viestini taso ei kyllä päätä huomaa:D
''ps. Viestini taso ei kyllä päätä huomaa:D
No ei kai, eihän sillä silmiä ole.:D BTW, itsekin olen vasuri, mutta noin 6-vuotiaana, kun aloitin futiksen, aloin harjoittelemaan pelkkää oikeaa jalkaa. Niin olen siis molempijalkainen, ja pystyn pelaamaan keskellä ja kummassakin laidassa. Eläköön vasurit!
Niin ja eipäs unohdeta Florent Maloudaa.
Robben#11
19.09.2009, 09:52
No ei kai, eihän sillä silmiä ole.:D
Siis ei jumalauta sua poika! Et itsekään välttämättä lukeudu foorumin parhaimmistoon, ja olet silti jatkuvasti etsimässä toisista virheitä. Vai tunnetko muut "tasoisesi" kirjoittajat uhkana itsellesi, ja että sinun on siksi jatkuvasti kytättävä heidän tekemisiä ja raportoitava aina kun on kirjoitusvirhe tms.":thumbsup1:" Pakko sanoa että on oikeasti vituttavaa luettavaa, joten voisitko ystävällisesti pitää jatkossa mölyt mahassasi? Vaikka puolustelisit kuinka sillä että "yritän vain nostaa foorumin tasoa huomautuksillani", niin "huomautuksesi" vain laskee sitä, joten se siitä. Ja tämä viestini ei liittynyt mitenkään erikoisesti yllä olevaan viestiin, vaan tämä nyt oli viimeinen pisara näistä mitä olen viestejäsi tänä aamuna lukenut, ja ihan noin yleisestikin lukenut.
Sinä TF:hän oletkin ihan paras mahdollinen neuvoja noissa jutuissa.Joulahtipa mieleen... :mrgreen: Sori offtopic
Ai enkö mä saa kettuilla Kumun miehille? Täysin ennenkuulumatonta!:lol::finger:
Joo, olethan sä TF parantanu tapasi.
Kukas se semmonen setsenko on?:thumbsup1:
Olenhan minä Shevasta, mutten setsenkosta.:nono: Kirotushäröt kuriin.
No sepäs on jännittävää. Ei hemmetti sentään, mietittäiskö kaverit vähän kun näitä viestejä tänne postataan, suoraan sanottuna tälläset viestit on pelkkiä viestien määrän kasvatusta. Voisitko Ninis seuraavalla kerralla, kun tulet tänne kirjoittelemaan, perustella edes pikkasen, mitä olet mieltä. Noi viestit ajaa tän foorumin perikatoon, sano minun sanoneen. Kohta koko foorumi menettää kaikki laatukirjoittajat,jotka ovat kyllästyneet teihin "en jaksa perustella, kasvatan vaan viestieni määrää"-heppuihin ja sitten tänne jää pelkkiä paskanjauhajia.
Sori OT, yritän vain parantaa foorumin tasoa huomautuksillani.
Nämä ovat siis vain aivan esimerkkejä, ja näitä aivan tuoreimpia, mutta ärsyttävän paljon tätä on siis huomattavissa. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan, sillä ihan vaan muutaman ensimmäisen topicin tuoreet viestit tänä aamuna luettuani, törmäsin näihin sun "se on huimaa, eikä huomaa" ja "Torresfanikin tekkee virheitä"- viesteihin. Kiitosta...
Ja sori nyt vaan aivan perkeleesti tästä OT:sta, mutta kun huvitti vaan leikkiä foorumitoripolliisia.
Toi vasta lapsellista onkin, kun aletaan kaivelemaan vanhoja viestejä. Keksikää jotain painavaa sanottavaa sen sijaan, että tongitte koko Paitsio.com:in viestihistorian läpi vain, jotta voisitte ilmoittaa kaikille oman tyhmyytenne. Vanhojen viestien kaivelijoille täydelliset repeämiset. :D
Toi vasta lapsellista onkin, kun aletaan kaivelemaan vanhoja viestejä. Keksikää jotain painavaa sanottavaa sen sijaan, että tongitte koko Paitsio.com:in viestihistorian läpi vain, jotta voisitte ilmoittaa kaikille oman tyhmyytenne. Vanhojen viestien kaivelijoille täydelliset repeämiset. :D
Eipä nimim. Robben niin kauhean vanhoja viestejä pastennut tuohon (kuukauden sisällä postattuja).
Kukin voi miettiä viestinsä sisältöä ennen postausta, myös sinä..
Torres Fani
19.09.2009, 14:31
No ei kai, eihän sillä silmiä ole.:D
Haista........
Alkaa kohta mennä sun viestit sinne rasismin puolelle. Tiedoksi vaan että itselläni on silmät. Ja vaikka tuo olisikin ollut vitsi niin oli kyllä niin syvältä että kannattaisi hankkia aivot. On se kivaa kun 13v vittuilee :sleep:. Saa nähdä, mitä seuraavaksi päähäsi juolahtaa.
Haista........
Alkaa kohta mennä sun viestit sinne rasismin puolelle. Tiedoksi vaan että itselläni on silmät. Ja vaikka tuo olisikin ollut vitsi niin oli kyllä niin syvältä että kannattaisi hankkia aivot. On se kivaa kun 13v vittuilee :sleep:. Saa nähdä, mitä seuraavaksi päähäsi juolahtaa.
Siis mitä häh, mistä hitosta kaivoit ton 13v:n? No enpä itse ainakaan kovin rasistinen ihminen ole, tiedä sinusta. Mutta mun osalta tää foorumipoliisin homma jää tähän, ja tämä keskustelu.:neutral:
Robben#11
19.09.2009, 15:53
Vanhin viesti taisi olla 17.9, eli kaksi päivää sitten. Ja kunhan itse ilmaisin vitutukseni Ee2:sen turhia viestejä vastaan... Jos on tuo viestini oli sun mielestä lapsellinen, niin evvk, sunkin viestisi oli aivan turha. Ja lapsellinen:lol:
Ja joo, lopetetaanpa tämä nyt tähän...
Meezziaz
19.09.2009, 17:33
Ja nyt tääs jätkät keskustelee iha jutun aiheesta onnee siit!:D
Ja ei ne vasurit paljoo hyödy mut on se kyl sillee et melkei kaikki
omat suosikit on vasureita:D(ei ainakaa johu siit et oon ite vasuri)
Cheyne Fowler#20
21.09.2009, 16:49
Mridän joukkueestamme 30 pelaajasta muistaakseni 4 on vasureita ja heistä 3 on ykkösjoukkueessa. Ja esimerkiksi viime turnaukseen lähdimme kaikilla pelaajilla(paitsi yksi kipeenä tai jotain) jotka jaettiin kahteen joukkueeseen. Paremmissa pelasi 12 ja heikommissa 17. Ykkösryhmästä siis neljäs osa oli vasureita. Itse olen umpioikeajalkainen.
Kun pelaan pakkina tietty mietin pelin aikana kumpi jalkainen vastustaja on, kuinka hyvä heikompi jalka on, kikkaileeko vai syöttää sekä nimien kuuntelusta on hyötyä, mutta ei sillä jalkasuudella ole paljon väliä kun vain ottaa sen pallon hyökkääjältä pois.
P.S Minä(kapteeni) ja Akkelikin oltiin ykkösjoukkueessa ja voitettiin koko höskä:mrgreen:
ronaldinho
25.09.2009, 13:36
en tiedä mikä siinä vasurissa on mutta kylä sillä paremmin lähtee vedot
ku oikealla mutta yleensä vasurit ovat hyviä molemmilla jaloilla
olen itse vasuri ja ylpeä siitä
vBulletin® v4.0.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.