PDA

Näytä tavallinen näkymä : Jo Toinen Boron kannattaja bongattu Suomessa!

Pallister
22.01.2006, 08:28
Ihan totta!
Tää voi tulla sulle Hilu järkytyksenä, mutta Tampesterin Connellsissa ollessani katsomassa matsia tapasin ihan livenä tämän kaverin.
Holle oli kertonut tästä miespuoleisesta kannattajasta jo hieman aikaisemmin!

Täytyy houkutella kaveri ilman muuta ELK:iin, niin MB:n kannattajamäärä nousee välittömästi kunnioitettavat 50% !!! :)

Muut tämän viestin lukeneet ja kiinnostuneet käykää täällä:
http://www.borofinland.net/

BoroHilu
23.01.2006, 09:55
Mun sivujen vieraskirjaan on kirjautunut kaksi muuta suomalaista Boro-ihmistä ja toinen niistä on bongattu jo vastikään avatulta keskustelupalstaltakin. Luulenpa, että meitä on täällä (=Suomessa) tusinan verran.

Ja taannoista Arsenal - Boro -teurastusta oli Sports Academyssa seuraamassa englantilainen professori, joka viipyyy Suomessa pari kuukautta.

Ett hei, Middlesbrough Supporters Club Finland ei enää mahdukkaan Sportsin naistenvessan koppiin (ainakaan kaikki yhtä aikaa).

Lasse Tikka
24.01.2006, 16:05
Mä kyllä yritin. Senköhän takia se poke mut ulkoistikin?

Tickelson, sisustaja Luojan armosta

Pallister
13.02.2006, 06:01
Hienoa työtä Borolta Chelskiä vastaan!
Arsun kanssa ei onnistunut aivan yhtä hyvin. Tää ailahtelevuus on aiheuttanut minullekin harmaata sänkeä päähän varsinkin juuri Vakiossa.
Ei meinaa noi vaihtomerkit aina riittää. :)

Loistava tulos kaikesta huolimatta. ( Menikö jo Maunopelinkin ohi? )

BoroHilu
13.02.2006, 13:14
Olihan se hienoa... ja meillä oli Suomi-Borojen eka joukkokokoontuminenkin just passelisti lauantaina Sports Academyssä. Kolme jäsentä seitsemästä (http://www.freewebs.com/kytoaho/borochelsea_finland.jpg)todistamassa kitapurjeet levällään ihmeiden ihmettä.

Kummallinen kausi on kyllä kieltämättä ollut, kotona on kyykytetty niin Arse, ManU kuin Chelskikin... ja tultu kyykytetyiksi.

Mulle se lokakuinen ManU-säätö oli henkilökohtaisesti ylittämättömin tähän mennessä, nyt ei ollut edes vastaavanlaista urheilujuhlan tuntua kun Sportsin Chelski-pojat on nätisti hiljaa aina muutenkin. On niin kaunista nimittäin katsoa kun manun älämölösakki mykistyy!

Ollie
13.02.2006, 13:42
On niin kaunista nimittäin katsoa kun manun älämölösakki mykistyy!

I definitely know what you mean. Terveisin nimimerkki Kokemusta On